סט מקלדת ועכבר אלחוטיים מבית Logitech עם מקלדת בעלת 12 מקשי מדיה, משענת לזרוע ועכבר ארגונומי עם דיוק אופטי של 1000DPI.


185 199-7.04%
  • משלוח: 

קרא עוד


סט עכבר ומקלדת אלחוטיים Combo MK345 Logitech
הכירו את הקומבו האלחוטי בגודל מלא עם נוחות משופרת וחיי סוללה ארוכים במיוחד שנמשכים חודשים. עכבר קעור ומעוצב עבור יד ימין, בשילוב עם מקלדת בתצורה מלאה עם משענת כף יד כלולה מבטיחים שתוכלו לבצע כל משימה ולהרגיש בנוח לאורך כל היום.

תצורה מלאה, נוחות נוספת
הקלדה נוחה ושקטה על פריסת מקלדת בגודל מלא עם משענת יד נוחה, גובה מקלדת מתכוונן ומקשי מדיה נוחים לגישה כמו השתקה, עוצמת קול והפעלה. לוח המספרים אידיאלי להזנת נתונים, חישובים וניווט, כך שתוכל לבצע יותר עבודה - בבית או בעבודה.

עכבר עם נוחות לכל היום
עכבר בעל קווי מתאר המאפשר לשייט לאורך היום בנוחות עם אחיזה קעורה המתאימה באופן טבעי ליד. בקרת סמן חלקה וגלילה מדויקת שורה אחר שורה מוסיפים לחוויית הניווט הנוחה.

פשוט אלחוטי
לעבוד בצורה אלחוטית ממרחק של עד 10 מטרים עם חיבור מקלט USB חזק ואמין של 2.4GHz כמעט ללא עיכובים או קטיעת חיבור. העכבר והמקלדת האלחוטיים מסירים את העומס של החוטים ומקלים על שינוי הסט-אפ או המיקום שלכם בהתראה של רגע.

חיי סוללה ארוכים
המקלדת מעוצבת ומובנית עם מקשים עם עמידות גבוהה לנוזלים ורגלי הטיה יציבות עם גובה מתכוונן. בנוסף לכך חיי סוללה של עד כ-36 חודשים למקלדת ו-18 חודשים לעכבר יחד עם מתגי הפעלה/כיבוי - פירושם שאתה יכול ללכת במשך חודשים ללא הטרחה של החלפת סוללות.


מידע מהיצרן